Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Anna Kraft - 20 maj 2011 22:54

Dagens ridlåt är nog mer hela albumet lyssnat om och om igen på samma album hela dagen kan helt klart säga att jag är frälst !


Av Anna Kraft - 20 maj 2011 18:30

Ja när jag faktiskt måste säga att mina knoppar för dagen var helt okej för att vara lite ringrostig.

Men Trodan är otrolig hon lyckades hoppa in i en buske och dra upp tre stycken knoppar och göra sönder gummibanden, hade då tyvärr bara med mig två extra så blev en snabb lösning att knyta ihop en.

Imorgon tar jag med mig en hel näve! 

Av Anna Kraft - 20 maj 2011 12:43

Typiskt nu när jag ätigt gjort iordning allt för tävlingen vad upptäcker jag då? Jo mitt batteri till kameran har inte laddats i natt för på något vänster har jag lyckats dra ut batteriet ur kontakten brevid sängen! Nej detta får inte hända det är ju kanon väder för att ta fina hopp bilder... typiskt! Aja hoppas jag klarar mig med den lilla energin i batteriet jag har... TYPISKT!


 

Av Anna Kraft - 20 maj 2011 07:36

God morgon ger nu ett leende för kommande äventyr, 

Denna morgon känns jobbig. Vaknar trött och verkar inte bli så mycket piggare. tragiskt men sant. Men fånga dagen är det jag ska göra idag och göra det bästa av det. Tävling idag en häst dok bara och går det bra denna helgen ska hon debbutera 140 cm nästa så vi håller tummarna. Ne nu ska hästarna få komma ut så hoppas dom ätigt upp sin frukost dom är ju rätt morgontrötta av sig. Sådan skötare sådana hästar.


 

Ovido - Quiz & Flashcards