Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Anna Kraft - 14 maj 2011 13:32

Hej bloggen jag är awesome ! Hitta ett par snygga solglasögon till min älskade och ett par jobb skor till mig allt på rean :) heja mig jag är grym! Hade velat shoppa och kolla lite mer för fanns så många affärer jag ville kolla in i, men hovis kommer om en timme så måste åka tillbaka hem. Nu senare idag på agendan står det hovslagare kommer, köpa mat för grillning ikväll, rida och se på film. Måste tipsa om en hel grym film megamind animerad men den var jätte rolig. Mohahaha ! Ska se den en gång till helt klart.

Av Anna Kraft - 14 maj 2011 07:36

Igår var det Fredagen den tretonde, jag och älskling åkte in till Malmö för att hitta ett par skor till mig. Men otur som jag har hitta jag inga :(

Vi gick även och åt på resturang en jätte mysig sådan, allt var gott förutom att jag tyckte köttet var stekt well/medium jag är mer en Medium/rare tjej, och så i den lilla lilla salladen man fick var det F*CKING MAJS i. Jag hatar majs det är riktigt vidrigt, man borde göra alla majskorn till popcorn!

Ovido - Quiz & Flashcards