Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Anna Kraft - 9 maj 2011 18:32

Ja hej på dig bloggen det var ju ett tag sedan. Du har inte varut mitt första allternativ förlåt!


Haha !



Kort sammanfattning om senaste tiden. En av mina bästa vänner Elin tog sitt första steg till det verkliga livet den 29/4.

Emma, Fredrik och jag var nog elakst av alla som hängde grejer på studenterna. en två meters badmadrass!

Vi skrev lite sjuka grejer på den som " hoppas du drunknar" " det är hål i den" "GNÄGG" " Nu slipper du hålan" och självklart "GRATTIS TILL STUDENTEN"


Och som regel för alla hästtjejer som tar studenten borde dom ha en käpphäst som bitts och sparkas!

  

(Fina underbara Elin med Diza som saknar sin matte jätte mycket i 5 dagar!)


På kvällen blev det raggar runda meen cheva som jag och Diana piffa till i hemlighet. Verkade som elin ville sjunka igenom jorden när vi kom tutande och skrikande tillbaka.

Sedan spelade vi även brännboll och kubb mitt i natten.


  Underbara flickor Diana och Elin

  

Den asssssssss snygga badmadrassen

  

Snygg hästen och elin ;) haha <3


  

vi är som vi är. Diana ser för en gångs skull helt normal ut ;)




Sedan förra veckan var min älskade syster yster här på besök så då ville jag inte heller blogga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards