Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Anna Kraft - 16 maj 2011 17:18

Hej!


Dag två med huvudvärk och av någon mystisk anledning släpper det inte.

Jag har sovit och vaknar med huvudvärk. Så irriterande!


Sitter nu i sängen och funderar på om man kanske ska ta bettan och köpa cigg. Har haft planer på att sluta och kanske är bra möjlighet nu?

Kollar även efter byxdress och en långklänning till älsklings och min semester hittade en på bik bok helt underbar ett minus då den var genomskilning :(


 


Av Anna Kraft - 16 maj 2011 07:35

I lördag gjorde jag som så många andra titta på Eurovision song contest. Jag tyckte verkligen inte om sveriges bidrag med erik sade och vi kom trea. Så jag tänkte 1 . Flera miljoner miljarde människor är tondöva eller 2. jag är tondöv. Deremot gilla jag Irlands bidrag bena vill dansa och man blir glad att se dom. Blev även påmind om cartoons ett band från 90 talet jag lyssna väldigt mycket på när jag var ung, blanda irlands bidrag och moldaviens kolla själv



+




=


Ovido - Quiz & Flashcards