Alla inlägg under juni 2011

Av Anna Kraft - 22 juni 2011 23:08

Ni som nog läser min blogg vet ju att jag ska sälja mitt älskade hjärta Final. Men nu fick jag ett mail från hastnet där som skrev att jag inte följer reglerna att jag då inte skulle lagt ut pris, haft två hästar på en annons eller lagt upp samma flera gånger och massa andra punkter. Men kan ju då säga hastnet ta dig i röven för jag har då följt reglerna ditt as! Ursäkta men blir irriterrad. Sådana asssssssssss!!!!!!!Dagen dag har varit bra, kände mig dok lite missplaserad med dom som hakade på oss. Tittade lite på flogging Molly tycker det bandet är bra får lite flashbacks från min och Emmas resa till Irland, älskling har lovat att vi kan åka dit och ser grymt fram emot, det gillade det landet skarpt så vackert. Så dagens sammanfattning första gången jag åkt kanonen och fruktansvärt umma fötter.

Av Anna Kraft - 22 juni 2011 10:30

Nu sitter jag i bilen på väg till Gbg för att gå på Liseberg med älskling, Johan och Thea. Ska bli grymt kul :) hoppas bara det inte regnar. Men först ska vi gå lite i stan ska fixa lite dricka till midsommar någon flaska vin och likör till kaffet.I midsommar ska vi vara hos min älskade vän emma äta gott och leka lite lekar :) ska bli grymt kul.Kan ju då även meddela att Pierre en av älsklings bästa vänner som är tattuerare ska tattuera mig, lugn mamma det blir inget stort och den går att dölja, blir min första så hoppas jag inte ballar ur nu, tänkt länge på det och jag har alltid varit besluten om att ha någon som symoblisetar Final så blir något med häst att göra :) Men tudelu ska bli bättre på att uppdattera mig men får bli senare eller imorgon :)

Av Anna Kraft - 4 juni 2011 00:41

Varit borta ett tag från bloggen, av två anledningar. Ett : mitt internet har varit sjukt knepigt och två: haft jobbigt att inse att tills jag hittar mitt eget stall kan jag inte ha två hästar så därför med största sorgen någonsin säljer jag mitt hjärta Final. 


Så Final är tillsalu och allt går så sjukt snabbt redan samma dag som jag lagt ut han på annons hade tre personer hört av sig. Fick nästan panik och var ute och gick med Rino i två timmar. Kände bara för att ta med mig Rino och Final och bara ut och gå. Gå ifrån allt detta men måste ta ett moget beslut, så jobbigt när ens hjärta säger sälja han inte du vet inte vad det är för sjuk människa som köper han. och ens hjärna säger vill du bli något måste man satsa ibland. Så beslutat mig för att sälja. men Final kommer visa tydligt om det är rätt det vet jag plus att jag ska ha kontrakt att vid vidaresäljning har jag första ching, vill inte att han åker runt till massa människor bättre då att han kommer tillbaka till mig. 


Så om någon som läser detta kanske vet en tjej/kille som letar häst hör av er det är en super trevlig häst med ett hjärta av guld, värd att se! Kanske är det till och med du som läsare som vill köpa häst.



 

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=488572

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards