Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Kraft - 31 juli 2011 09:14

haft en mycket trevlig kväll igår med trevligt sällskap god mat och lite drika på det  kanske blev lite mycket.  Ja kände mig så fit for fight skulle jag nu ut entligen men folk så då jävlar ska jag ut det enda som fattades var ett dansgolv. Hade iaf på mig men nya snygga första långklänning super snygg kände jag mig :D


 

Tack tjejer för en underbar kväll :)

Av Anna Kraft - 31 juli 2011 08:36

okej okej jag vet jag är fruktansvärt dålig på att uppdattera mig, borde egentligen finnas en liten makapär där jag kan tänka mina blogginlägg medans jag är ute och joggar med hunden.


iaf lite snabbt vad händer i mitt liv jo förstår ni jag är nu hemma igen och ni ska veta vad skönt det är helt underbart jag är så lycklig. Nära till vänner, pojkvännen och mamma. Och ni ska veta hur fin final är helt underbar átt rida, har visning på han på torsdag. nervös!


Torsdagen som har varit ganska nydligen ja den var jag i möllsjö och tittade på häst eller stavas det mullsjö? jaja iaf så mina flästa uppdatteringar kommer handla om min jakt efter en stor polle.


Den som vi var och tittade på iaf var inget för mig fruktansvärt söt men man kan ju inte köpa en häst efter utseende. Till och med Fredrik sa nej!


 


Eftersom vi redan var i krokarna mot jönköping gjorde vi en sväng om och hälsade på några bekanta. åt för första gången i mitt liv libanesisk mat och ja jag jublar inte över det. inget för mig....... !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards