Alla inlägg under november 2011

Av Anna Kraft - 28 november 2011 21:24


Kajal i 6 olika färger står serien colours. Finns i svart, brun, blå, grå, oliv grön och vit.  85 kr/st

 
Av Anna Kraft - 26 november 2011 07:38

Usch vad jag saknar min älskade vovve eller vovvar. Detta är första helgen jag är utan Rino känns as knepigt igår när jag hade pakat ner det sista kom han och kröp upp i mitt knä när jag satt i soffan. Naw lille plutten.

Det är även nu jag är borta från Fritz mer än en dag. Jag vet då att Fritz är i kanon händer så är inte så orolig. Men därremot är jag lite orolig för Rino mamma passar honom denna helg och ja dom går inte alltid så där super överrens. Men jag håller tummarna om att Rino sköter sig.



 


Av Anna Kraft - 26 november 2011 06:55

God morgon nu har jag vaknat här i Stockholm. Hatar att sova på nya platser får massa knepiga idéer om demoner som kommer och tar en eller spöken som råglor på mig så jag somnade med ljuva toner från regina spektori öronen. så jag låg och nynnade med och glömde av när jag somnade. Haha!


Idag vet jag inte riktigt vad som händer med misstänker att jag och far ska på stockholms horse show, så kameran är laddad minneskortett tömt. :P Ne nu får jag dra mig har inte hunnit sminka mig än och ser ut som stryk så jag får rappa på för kl 8 ska vi åka :)


 

Av Anna Kraft - 25 november 2011 22:55

Super fin kille på 178 cm. Någon som är intresserad? Gått medelsvår dressyr och 130 cm hoppning dok inte blivit riden på 6 månader och då säljs för ett mycket mycket MYCKET förmånligt pris. Om ni är intresserade hör av er genom en kommentar eller liknande ? :)

Av Anna Kraft - 25 november 2011 22:30

Hej bloggen glömde helt och hållet detta med går dagens julklapps tips men hade fullt upp.

För idag har jag åkt massa jobbigt tåg till stockholm och slängde ut alla mina kläder i gaderoben skrek till mamma om hjälp och badade i stort sätt i en hög med kläder. Men åter till tipset. Nu när jag har rest iväg för helgen måste jag säga så här på kvälls kvisten att   Alovera sminkbortagnings servetter är kanon ta en styck över ansiktet och simsallabim så är sminket borta. Första julklapps tipset för kanon fin hy och bra borttagning av smink. (finns att köpa hos LR konsulent)

Av Anna Kraft - 24 november 2011 08:09

God morgon!


Jag är trött och har något ont i magen. Är nog en mest orolig kännsla för nu på morgonen kommer jag bege mig för att ha prov, och jag hoppas och ber till gud att jag kommer klara det. (Fysik fattar inte nått)


Igår kväll hade jag sminkparty fick sålt lite, så blev inte så mycket plugg jag hade velat. Men att det klirrar i kassan är ju inte helt fel tror det kanske var starkvins glöggen mamma bjöd på? så folk blev lite mer generösa :P

Efter det låg jag och tänkte på att LR har en hel del julklappstips så jag tänkte faktiskt varför inte dela med mig och lägga upp det här på bloggen. Så det ska jag göra en varje dag ända fram tills jul :) Men få börja med det i ett nytt inlägg lite senare för nu måste jag plugga termofysik, energi och elektricitet.


 

Av Anna Kraft - 23 november 2011 13:56

Du kommer alltid ha en enorm plats i mitt hjärta! <3




Nya klipp från hans nya ägare. :) Någon gång när Becka kanske vill sälja honom som jag tvivlar på ska han komma tillbaka till mina ägor mitt hjärta <3

Av Anna Kraft - 23 november 2011 13:39

Oj vad tiden går ska skynda mig iväg nu och ta en kaffe med min kära vän Emma.


Min älskade pojkvän åkte iväg förut för att göra klart sin arm (tattuering) och jag är sjukt nyfiken på hur den ska bli, längtar tills han kommer hem och visar den. Varje gång han tattuerar sig blir jag super sugen på att ge mig själv ett konstvärk på min kropp. Vet att jag vill ha min älskade gammla ponny som jag sålde för ett litet tag sen. Saknar han så


Final var en super ponny med en kanon fin hoppteknik som många hästar nog skulle vilja ha. Tyvärr var han för liten för mig men skulle han gått över ponny måtten och blivit runt 165 cm hade jag behållt honom.

Än idag har jag folk som ringer och frågar om han är till salu :( men vet att han har det super och dom nya ägarna som älskar honom så enormt att det känns att jag verkligen lämnat iväg honom till dom rätt personerna.


 


Min vän Sofia som rider.

Ovido - Quiz & Flashcards