Alla inlägg den 22 november 2011

Av Anna Kraft - 22 november 2011 20:48

   Hipp hipp hurra för mig idag!Jag börjar bli riktigt gammal nu är jag ingen lite tonåring längre utan får lagligt gå på system bolaget! Idag han jag tyvärr inte detta för min mor kom och hämtade upp mig efter att jag spenderat min morgon i skolan. Mamma körde då iväg med mig och hon hade inte sagt något och heller inte gjorde det i bilen utan hon bara körde iväg. När vi var framme efter en liten stund befan jag mig på Lundsbrunns kurort. Så underbart. jag spenderade min dag på spa! Vi åt lunch med farmor, vi tränade, badade i källvatten, fick någon mysig kropps scrubb och grejer, vi gick på shi gong ( tror det stavas så )Ja vi hade en kanon dag helt enkelt!


Åkte sedan direkt till stallet där underbara lilla Julia hade mockat Fritz box (Tack Julia!) Fixade med att linda hans ben gav han mat och pussade lite på honom.


Så jag kan ju säga att jag har haft en super duper dag på min första 20 års dag med mammsen <3




Av Anna Kraft - 22 november 2011 20:08

Igår begav sig ja och min kära vän Julia ut på en uteritt. Mycket skritt och massa prat men även en del trav. Fritz skötte sig kanon till och med när sur gubben plattade till vägen med någon j*vla maskin, lille Fritz bockade och skulle ner i diket så beslöt mig efter en stund att hoppa av och gå förbi sur gubben. Id*oten låter oss gå förbi men då kör skopan i stort sätt rätt upp i rumpan på Fritz och tro mig vi flytta oss och gubben beter sig som... ja jag vet inte vad. Han bara viftade med handen nongalant att "gå då", så vi gick. När vi sedan svände av gasade han gärnet förbi och ja tackar att jag stod brevid Fritz för han blev helt tossig, inte specielt konstigt. Efter ridturen Fick Fritz massage och han fick jätte mycket beröm. Hans massör frågade om det var en ny häst för han börjar få muskler och känns mycket bättre i musklerna och att jag gör ett kanon jobb med han. Man blir så glad när man får höra sådana fina kommentarer.



Ovido - Quiz & Flashcards