Alla inlägg den 20 november 2011

Av Anna Kraft - 20 november 2011 19:48

Min häst är så oerhört jobbig ibland! Skulle löshoppat idag ridhuset på uddetorp men vad tror ni händer!? Jo Fritz vill inte på transporten i ca 2 timmar stod vi där och tjatade och bråkade med varandra och inget gick vi gjorde han blind men det gick inte vi använde liner vi försökte typ "vincha" in han men inget gick Sofia åkte skidor efter honom i gruset och allt slutade med en trasig hand, en trasig longeringslina, en trasig grimma och två arga tjejer som gav upp hoppet om hästen. Efter två timmars bråk går han på som inget han bara gick in och stod där vi fick stänga bommen fälla upp lämmen och där stod Fritz så snällt som aldrig förr. Slutade då med att jag missade min bokade tid i ridhuset så vi hoppade honom med lina i padoken 115 cm blev det som högsta punkt och Fritz var rädd om sina ben så han hoppade en bit över men han hade inte någon direkt hoppteknik, men kan ju bli bättre när han får lite mer muskler.



Det finns ingen där ute i världen som har tips angående transport problem?    

Av Anna Kraft - 20 november 2011 19:41

Ja måste säga att mina vänner är underbara, igår kom några nära vänner till mig vi åt middag och firade min födelsedag i förskott. Har inte skrattat så mycket på evigheter.


Bäst för kvällen är när Erika säger till Kim "varför är du så dum för?" och Kim tittar på henne och suckar svarar tillbaka " för jag är ju norsk" haha många roliga kommentarer den kvällen och gör hemskt gärna om den igen.

Av Anna Kraft - 20 november 2011 19:33

Kl 20 50 begav Erika, Kim, Jag och fredrik in i biosalongen med popcorn och dricka. Den filmen som visades på duken var breaking dawn. Inte min favorit av dom filmerna men vi måste ju nu även se part 2 när den kommer ut på bio. Jag vill inte avslöja om vad den handlade om för jag vill inte avslöja filmen om det är någon som vill se den av mina läsare :)


men tycker att bio biljetten inte var värd 100 kr. Så mycket kan jag säga :)  



Ovido - Quiz & Flashcards