Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Anna Kraft - 26 mars 2011 21:24

Jag har bestämmt mig att köpa nya solglasögon! Så ebay här kommer jag. Hittat två par till min älskade och 3 par till mig så nu ska jag bara välja. Har mina favoriter haft samma favorit i snart 2 år. Ett par oversize från Gucci, dom är svarta och funderar nu på om jag kanske ska välja bruna, vita eller rosa hade varit snyggt.


  

Mina älskade solglasögon.


Jag ska nog sova på saken god natt.




Av Anna Kraft - 26 mars 2011 17:21

Jag är grym!

Jag lagar nästan aldrig pannkakor och misslyckades bara med två!

  sista pannkakan var bäst!   pannkakor med frysta blåbär, det är så det ska vara.


Av Anna Kraft - 26 mars 2011 14:29

Så underbart det ska bli, att borsta håret utan att det traslar sig i en stor boll.

Färgat håret klippt det lite upp så mina lockar kommer fram och fixa luggen så den kan växa ut igen eftersom jag inte trivs det. Mycket snyggt gjort. Maja hette hon som gjorde mitt hår mycket nöjd. Tack Maja!


Innan

en katastrof bild

 

 

 


Efter


Ännu en katastrof bild


 


Av Anna Kraft - 26 mars 2011 07:22

God morgon vaknat på rätt sida idag. Vaknade med humöret på topp, upp fodra hund och hästar sedan ge sig själv frukost. känns som sommar önskade min älskade kunde ta sitt pick och pack och komma hit eller jag och vädret tar vårt pick och pack och flytta hem.


Idag på agendan står det klippa håret/ färga håret. Försökte ta kort på mitt hår och ser att nu börjat det bli akut! men det var lite svårt när man var själv. Rino ville inte riktigt ta kort på mig utan han vill slå sin mjukboll på datorn ist.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards