Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Anna Kraft - 23 mars 2011 21:32

Ja men så bra satt nu och läste Kissies blogg och hon har skrivit ett inlägg om 2012 jordens undergång. Jag tror att jorden kommer gå under men vill inte tro på det! Så där sprang min skönhetssömn iväg.


Jag skulle egentligen vilja veta mer om majaindianernas kaländerse hur mycket rätt dom haft och lära mig mer om det. Problemet är ju då att googel och jag är inte direkta polare allså.


BAH NE NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG KOM UPP EN SÅN DÄR RUTA MED "TROR NI PÅ 2012? " FUCK SKIT JAG BLIR PSYKISKT INSTABIL HÄR, NOJIG SOM FAN!


Rino får ligga i sängen i natt skydda matte från solen när den slukar jorden!


 

Av Anna Kraft - 23 mars 2011 19:50

Här har man nog varit ganska sakna för nu ska Rino ligga i mitt knä och när jag kom hem var det som hela världen hade uppstått igen!

Han hade till och med inte ens tuggat på sitt ben han fick av mig innan jag åkte! hum är det något fel på min hund han är ju en labrador?


okej nu får jag inte skriva i bloggen heller det går inte tillräkligt fort för här ska lekas tydligen. haha Jag älskar dig Rino ponken <3


 


  




Av Anna Kraft - 23 mars 2011 12:52

HA idag har jag bara nästan nuddat marken men satt kvar i sadeln. Finals uppdrag misslyckat! Tror han börjat få lite roliga vårkänslor. Han brallar och bockar ist för att vara sitt lugna ja som gör precis vad man säger till han. Lite roligt är det ändå att han är lite busig.


Känner mig lite um i kroppen idag och fick mocka stallet med världens minsta grep för min grep är död! så ryggen är nu trött och vill sova men ist ska jag nu ut hämta in 5 hästar göra i ordning fyra och vid halv två åker vi till Sjöbo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards