Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Anna Kraft - 18 mars 2011 21:56

Hallå!

 

Eftersom detta är mitt första inlägg och jag nu lyssnat på mitt kära kusinbarn att skaffa en blogg på bloggplatsen. Så nu är det gjort.

 

Anna heter iaf jag och jobbar som hästskötare hos en hoppryttare. Jag är ägare åt en liten fjodingpojke vid namn Fagers Final och en liten ettårig labrador hane Som heter Rino. Hemma hos min mamma bor min lilla flicka en labrador tant Doriz. Hon är nu gammal och hon skulle inte klara av att gå i min trappa upp till min lägenhet så hon får stanna hos mor. Det trivs hon bra med.

 

På jobbet har jag 8 passhästar innan jag tog studenten gick jag på Dingle Naturbruksgymnasium inriktning hästhållning. En skola som var bra tills viss del. men vilken skola har inte sina brister?

 

Ne nu ska jag ut med Rino fått dra i han lite sparris och salt igen efter 3 dje gången han nu ätigt fågel. *SUCK* Tur han är en labrador (stålmagar).

 

 

  Rino <3 

 

Doriz <3

     

Final och jag <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards