Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Anna Kraft - 24 mars 2011 23:02

Jag är grinig trött och agro. God NATT


   Hjärtat mitt <3

Av Anna Kraft - 24 mars 2011 21:58

Här ska det städas läggas iordning kläder för tvätt svart, färg och vitt med mera med mera. Tänkte även vara så duktig nu på kvällen att duscha och lägga in håret i inpackning inte gjort det på år och dar. Imorgon ska kolla med my boss om jag kan få åka iväg och klippa mig på lördag har sådan tur för att en här i stallet äger en frisörsalong inte illa va ? Så då var hårproblemet löst med att hitta pålitlig frisör i Skåneland.


 



Av Anna Kraft - 24 mars 2011 18:45

En stor kopp kaffe några skorpor en hund i knät invirad i en filt framför tvn när man hör vinden susa genom taket framför en film, kan inte bli mycket bättre. Önska min internet uppkopling inte skulle vara så fruktansvärt dålig här uppe bara.


 

Min Rino och jag inte så lätt att ta kort själv <3


 

Av Anna Kraft - 24 mars 2011 18:32

Grillad kykling är allt gott med tomat och fetaost. låter inte jätte onyttigt innan det en muffins och efter maten kaffe och skorpa. HEJA min lilla nyttiga del!

Av Anna Kraft - 24 mars 2011 13:09

Jag är så sjukt jävla onyttig nu. Visst att jag slutat äta bröd men allt detta godis och skårpor och grejer det är ju så jävla gott specielt till kaffe. ÅH JAG SKA KOKA KAFFE!

Ne på tisdag kväll kommer min älskade så då får han hålla hårda tyglar på mig, när vi är och handlar dra mig ifrån godiser, han är rätt bra på att dra mig ifrån saker som jag sagt att jag ska hålla mig borta från, han drar till och med ner mig på jorden när jag fladrar iväg lite. Vi är som gjorda för varandra. Jag älskar dig <3


Av Anna Kraft - 24 mars 2011 08:06

God morgon.


Jag äger en levande väckarklocka! Labrador Rino heter den. Funkar väldigt bra men väcker en sådär en timme i förväg. Lite jobbigt men har lärt mig på med toflorna släpp ut hunden släpp in hunden och gå och lägga sig igen, perfekt!


Idag på agendan står det JOBBA! JOBBA JOBBA! från nu på morgonen till sent på kvällen! Ska nog rida final på min lunch. Kolla på hippson för tips.


Sist gjorde jag flugan, mycket bra faktist ställa in ,ställa rak, ställa ut.


Nu vet jag vad jag ska jobba med koner. eller aa = sockerbitar när man jobbar här.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards