Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Anna Kraft - 22 mars 2011 21:20

Mamma jag saknar dig, specielt när jag ramlat av <3


 



Av Anna Kraft - 22 mars 2011 20:18

Detta är katastrof det är en repa i min stuben sadel för idag slängde Final av mig. han lekte rodeohäst och jag lekte trasdocka! Kan ju säga att padoken är inte så mjuk och grus är inte något jag skulle tipsa som middastips.

Av Anna Kraft - 22 mars 2011 10:43

Okej ett snabbt inlägg. hej hallå jag jobbar nu fick slänga i mig mat för jag vet att idag kommer jag defenitivt inte ha tid med lunch. Min chef tycker jag ska äta mackor men bå blir jag bara trött och seg på så en mycket tidig lunch. Så nu står jag här med alla kläder på och är berädd på att gå ut och göra i ordning Dave.

Så det får jag göra nu höres senare.


  Saknar min lilla tant <3

Av Anna Kraft - 22 mars 2011 00:08

God natt hallå! Så nu ligger man här i sängen efter att virrat in i Småland och grejer. En extra timme sådär i bilen. Svängde förbi timon påvägen ner till Skåne blev bjuden på mat och kaffe mycket trevligt. Saknar timon jätte mycket och hoppas vi kan träffas snart igen. Efter att jag varit där har jag nu gjort en snabbvisit på en halv timme på gks det var nog bland det dyraste och snabbaste visiten där. Men ska la försöka sova Rino har mördat sin leksak han fick i dag för han var så duktig på kliniken. Men det var ett dumt val av leksak för tror det tog 15 min så var pipen sönder och nu ligger den i små delar och stora delar ut och in . Ja ni fattar den är DÖD! Men för Rino är den inte riktigt död för nu ligger han under sängen och dunkar mig i ryggen. Suck* tur jag älskar han så mycket. Min lille prins.


   Den är DÖD!

 

 

Rinos nya korg, fin va?

 

 

 

Finals nya shabrak nu ska bara marinblå och röda lindor inskaffas.

 

    

 

Min nya väst från mountain horse lätt ett av bästa köpen så fruktansvärt skön.

 

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards