Alla inlägg den 28 april 2013

Av Anna Kraft - 28 april 2013 21:56

Hej !
Såg att jag inte haft något inlägg sedan valparna inte hade flugit ur boet så får väll berätta att Astrid är min älskade sambos vovve han fick henne i födelsedags present av mig, han fick välja vilken valp han ville och det blev Astrid.

Idag har jag förövrigt haft min arbetskamrat i stallet med hennes dotter. Hennes dotter skrittade på Fritz och det gick kanon hon hade största leendet på läpparna och min kollega berättade sedan att hon gått upp och lagt sig och läst utan protester. Haha hästar är mirakulösa djur dom kan få en må så bra :D Astrid lekte även loppan med deras hund dom hade så roligt ihop med sedan när vi kom hem kunde hon inte gå på ena tassen. Fröken hade skurit sig mellan två trampdynor så fram med förbandslådan och plåstra om. Ne nu skall det sovas upp tidigt imorgon som vanligt. :)

Ovido - Quiz & Flashcards