Alla inlägg den 26 april 2013

Av Anna Kraft - 26 april 2013 04:39

Hej igen bloggen ett tag sen jag såg dig, tänkte att jag skulle göra ett nytt försök och börja blogga lite mer eller mindre.

En återblick vad som hänt Fritz har börjat komma igång väldigt bra och varannan måndag har vi träning för tränare. Varierar mellan hoppning och dressyr. Än så länge har vi inte haft så många träningar men tycker det går förvånansvärt bra. Rino, Stella och lilla Astrid sköter sig bra Astrid har nu i natt fått sitt första löp, hon är en stor tjej nu :D annars är mitt liv ganska tråkigt tror jag... :P

Inatt vaknade jag 02,30 antar att det är för att jag är så sjukt rädd för att försova mig idag ska jag och bästa bästa Dia åka till Gbg house show, men innan ska jag till stallet och ge hästarna frukost och släppa ut dom, så lite stressad är jag nog för ska vara hos Dia och plocka upp henne vid 09,00.
Jag måste också säga att jag har en helt okej budget har ju inte köpt något direkt till Fritz så skall komma ikapp med 2 år shopping för hans del ;) men lova sambon min att jag ska försöka tänka igenom varje köp jag gör :) antar att han är rädd för att jag ska spräcka min budget :P hihi ne nu skall jag sminka mig och sedan fixa små liret som tanka med mera innan jag åker :) på återseende ;)

Ovido - Quiz & Flashcards