Alla inlägg den 27 april 2013

Av Anna Kraft - 27 april 2013 23:59

Åh min fina duktiga häst med sina nya grejer. Idag träna vi dressyr han gick riktigt bra idag förutom i vänster varv på övre volten i galopp då han bara ville ta det hindret som stod i padocken. Bus häst är vad han är. Imorgon skall ha få skutta lite tror jag så han blir nöjd :P
Ne nu skall sovas så jag orkar upp imorgon bitti och äta frukost med min far som är här och hälsar på från Stockholm :)

GHS

Av Anna Kraft - 27 april 2013 23:53

Hej!


Vilken dag det var igår, hade en sån underbar dag med bästa Dia.
På förmiddagen/ eftermiddagen var det show blandat med lite shopping och eftermiddagen/ kvällen bara massa shopping, bästa köpen igår tror jag var två Kingsland tröjor till mig ett HV polo schabrak och ett Dyon träns till Fritz. Var kluven angående schabraket om jag skulle ta blått eller brunt, valde då brunt och det blev riktigt snyggt.


Nu ikväll har jag suttit och laddat över lite bilder blev några riktigt bra.


Fick en riktigt snygg gymkana bild på starten synd att det inte var en hundradels SEK innan då tror jag den hade varit riktigt snygg. Gymkana får en att sakna den galna ponny tiden

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards