Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Anna Kraft - 19 juli 2012 22:54

Nu när värmen börjar ge sig och blinningarna gått och lagt sig har jag och Fritz tränat lite i padoken han var idag lite stel i vänster bog och skulle nog behöva kolla hans tänder annars var han super fin blev ingen super långt ridpass så där lagom på 30 min typ. Rino rullade sig idag i gödselstan så han fick sig en dusch och han är fortfarande väldigt rädd för sadelkammaren efter att han fastnade i kattluckan med tron om att komma ut där ifrån när han Putt in dörren och kommit in... Hihi han satt utanför och grät när jag gick in :) man lär sig av sina misstag min kära vovve <3

Av Anna Kraft - 19 juli 2012 20:28

Var just och hämtade lite grejer för att laga transporten som någon idiot kört på.... Ska väll vara glad att Fredriks vänner är duktiga och fixa och dona och sen har en av Fredriks vänner ett magiskt garge med allt i! Tex en kristallkrona i taket " alla bra garage måste ju ha en kristallkrona i taket" sa han när jag fick syn på den . :)

Av Anna Kraft - 19 juli 2012 19:45

Igår såg jag att dels min älskade sambo hade namnsdag och sen hade ju min älskade häst namnsdag, hoppar att ge Fredrik något i namnsdagspresent men Fritz får idag en stor påse med morötter :) för det är han värd! Min älskade häst! Förövrigt verkar valparna fortfarande vilja va i sin mors varma mage... Idag är det dag 63 från första parningen så hon tog sig väll inte då :( men som tur var para vi henne tre gånger så kanske imorgon :) dag 63 från andra parningen.

Ovido - Quiz & Flashcards