Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Anna Kraft - 17 juli 2012 13:20

Stella ligger nu på soffan och snarkar medan man kan se hur valparna springer omkring i magen. Lite läskigt ser det ut och ibland tror man nästan att dom ska hoppa ur henne genom skinnet, lite som en alien som haft umgänge med en människa och då människan får en köttätande arg alienbebis som sliter sig ur magen på människan.

Av Anna Kraft - 17 juli 2012 11:02

   Hej bloggen nu äntligen har det kommit en app som jag har längtat passar mig mycket bättre då jag för mesta delen är ute och far, jag är ju inte den personen som sitter vid en dator varje dag men min älskade mobil är klistrad i handen.


För övrigt vakar jag just nu min älskade Stella ska få valpar när som helst. I fredags var Fredrik och Stella hos farbror doktorn och tittade hur många fina Padd/båttute barn det är och det är mellan 6 -8 st så nu väntar jag förbrilt. Två av barnen är tingade och resten får vi se vad för hem dom kommer till. Ser ni någon på bilden ganska svårt om jag får säga det :) och sen är det ju inte lättast att ta kort på en röntkenbild....


 

Ovido - Quiz & Flashcards