Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Anna Kraft - 29 oktober 2011 21:46

Imorgon ska jag träffa min underbara vännina Erica som inte är så ofta i Sverige med tanke på att hon nu bor i Norge med festman. Och min underbara vännina och hennes festman väntar sitt första barn så var jag och min käraste och köpte en liten pressent hade redan en grej men kände för en grej till. Kommer inte berätta, för vet faktiskt inte om hon läser min blogg och hoppas hon inte ser just detta inlägg, för...... Nu har jag och Fredrik köpt present till lille bebisen men för att få Erica lite mer indragen i detta packet mer än att ja det är ju hon som väntar barn har jag klätt in en låda med godis mest lakris för det är hennes graviditets noja!


 

Två nappar för det är ju bebis som väntar.


 


Framsidan på packetet

 

 

 

och den andra sidan.

Av Anna Kraft - 29 oktober 2011 21:05

Efter en jobbig morgon med svårt att gå upp ur sängen åkte jag ut till stallet och red Fritz. Han är GRYM! Märktes på honom att han ville jobba sig i form men han eftersom han har ganska dåligt med muskler kändes det som att han blev lite sur över att han inte orkade hela tiden. Men så småningom ska han orka hela ridpass men just nu är det inte så konstigt att han inte orkar. Så idag igen gjorde han så jag hade ett stort leende på läpparna!


Jag äger åter igen världens mysigaste och duktigaste häst. En riktig stjärna är han.


 

Av Anna Kraft - 29 oktober 2011 20:49

Inte kännt för att sitta framför datorn men nu har jag lite tid över så slår i hop lite sammanfattat vad som hänt.


I onsdags fick min underbara häst massage och han är mycket bättre i musklerna och Fritz massör tyckte att på bara några dagar har han fått mer muskler, det gjorde mig väldigt glad om att få höra.


I torsdags var jag och gick en promenad med honom medans lill Julia skrittade med på Janette, eller ja det var nog mer jag som gick med lill Julia på hennes skritt tur. Det blev mycket trevligt.


och i Fredags gick jag med Julia till grusgropen och gick med Fritz och han var jätte pigg och bockade, skuttade runt, tjöt och tyckte livet var underbart. Så underbart att se han så glad.

Gjorde att jag fick ett väldigt stort leende på läpparna.


Ovido - Quiz & Flashcards