Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Anna Kraft - 4 oktober 2011 22:16

Hej bloggen. Idag på morgonen har jag transporttränat Fritz och pluggat mattematik :)Gick bra på båda parter.Iaf min stora höjd punkt idag var att min far kom och hälsa på. Då han bor i Stockholm och jag här blir det ju inte så ofta. Men tror vårat far och dotter band aldrig varit så starkt sen jag var 9 och pappas prinsessa. Haha! Han följde iaf med till stallet och försökte angagera sig lite i mitt liv med häst och Fritz verkade tycka om honom och pappa tyckte han var fin men en "mager krake" som han uttryckte sig. Sedan pratade vi om det jag tror han vägleder mig mest här i livet affärer företag och företagsidéer. Ser min pappa lite som min mentor :) Ne nu ska jag bege mig åter om att försöka sova för blir skola imorgon. Natti

Ovido - Quiz & Flashcards