Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Anna Kraft - 25 oktober 2011 22:15

Vilken dag! Fy fasiken var jätte dålig i går och knappt kunnat sova något alls, men något bättre dag så det är ju bra. Idag på morgonen var jag ute i stallet och hade utsläpp Fritz fick vila för red han i går och ja schemat för dagen var tajt. Men när vi är påväg hem händer det som inte får hända bilen går sönder, Fredrik sitter och kör inget ovanligt med tanke på att han hatar att vara passagerare, så när han ska köra om en annan bil tar inte gasen, så han växlar ner och så tar gasen igen åker kanske 100 m så ger sig gasen totalt så in på en liten jävla grusväg. Som tur var kom en kompis till oss och hjälpte oss bogsera bilen hem. Men sen ska man ju även få bilen till en verkstad så min lilla clio får bogsera bilj*veln saab 9000 till vänersborg och i en korse med mängder med bilar bakom och även och på sidan går bogseringslinan av! AV fattar ni poff av, bra bogseringslina där. Så där sitter jag mitt i en koser med bilar över allt med en bil som vägrar starta! och inte nog med det skulle vi ju på lägenhetsvisning idag tror ni vi hann dit? ne så klart inte så blev ingen lägenhet för vår del. Sedan på 45 min ska jag hem för jag skulle ju på sminkparty hos en vän till mig som värvat in mig i försäljning av smink, så ganska viktigt att jag skulle på det stress stress stress upp till 4 vårningen, kommer inrusande men hann som tur var. tackar gudarna för det!


Så nu blir det lagning av saaben sen ska jag försöka övertala min pojk att sälja bil f*n!

Så om någon som är intresserad av en saab 9000 hör av er!


Bilen sabbade nu min födelsedags resa till skottland och lägenhetsvisningen! TACK BILJ*VEL!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards