Alla inlägg den 25 september 2011

Av Anna Kraft - 25 september 2011 12:16

Skor älskade skor! Igår var det må bra dag i Lidköping någon knepig grej av många som lidköping komun försöker fixa upp tror jag, för vi ska bli motiveade att träna mer eller något sånt och för att locka ditt folk... REA!! :D i olika butiker, dom lyckades få dit mig iaf. Innan hade jag kollat på några skor och igår hitta jag dom absolut skönaste med rejäl sula så jag inte ska halka runt i vinter.


 


Vagabond 999:-

Av Anna Kraft - 25 september 2011 11:21

Hej, Idag känner jag mig pigg nog att lägga lite tid på bloggen. Dom senaste dagarna har jag spenderat i stallet, i en bok eller smittat ner vänner. Haha !

Jag är en stolt ägare till Fritz då vi börjat longera och det går KANON! Var helt mållös första gången för gick så bra.


Kollade på skräckfilm i fredags den var 2 timmar lång och jag såg kanske 20 min av den. Fredrik sa att det var första gången på 15 år som han hoppat till lite för en skräckfilm och tyckte den var spännande. Jag själv hatade den.

Av Anna Kraft - 25 september 2011 11:00

Måste säga en grej lite snabbt du vet vem du är. Men vad får dig att skriva kränkande saker utan att säga vem du är genom en dator. Är det så att du nydligen tittat dig själv i spegeln och kände bara för du mår så dåligt ska du säga saker till andra? Vad ger dig rätten att säga att jag är fet? och att skriva gnägg ist för ditt namn ser jag som oerhört feg för uppenbarligen är du ju alldeles för rädd för mig att jag ska kunna ta dig ner med ord så lågt, att du känner dig så liten att du måste ha en dator emellan. Du som känner dig träffad kan ju ta detta med mig personligen med ditt riktiga namn och vi kan då prata om antagligen ditt extremt dåliga självförtroende.


Feel bad for you, uppenbarligen mår du ju j*vligt dåligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards