Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Anna Kraft - 17 maj 2013 23:21

Idag har jag inte gjort mycket men samtidigt en del på min lediga dag.. Hade planer på att städa men så blev det inte, blev en långpromenad i det fina vädret med Rino på morgonen och när fredrik kom hem åkte vi till överby där jag uppdaterade mitt abonnemang och fick då en ny mobil en Xperia Z, blev det känns lite konstigt med en annan mobil modell när jag haft iPhone i typ 6 år. Får se hur detta går kanske blir jätte missnöjd. Med det tror jag nog inte. Efter överby åkte vi till vänner och grillade var jätte trevligt god mat och trevligt sällskap åkte sedan till hästen dom bor bara en liten bit från stallet och när vi sitter i bilen upptäcker jag att jag har min väninnas foppatoffler på mig. Så ge Fritz snabbt mat borsta och visitera och åka sedan tillbaka till dom och byta skor. Sticken soppa haha. Ne nu kallar sängen upp tidigt imorgon så jag hinner rida och städa kanske innan jobbet eftersom jag sköt upp det :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards