Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Anna Kraft - 1 februari 2012 22:00

Idag har jag inte gjort ett skit jo varit i skolan och gått en promenad med hundarna. Fredrik har jobbat hela dagen och jag kom inte ut till stallet förens kl 20 00 då han kom hem. Jag vill verkligen köpa mig en egen bil igen, så jag kan spendera mina ensamma tråkiga dagar i stallet.


Men nu sitter jag framför tv och tittar på häst nyheter, hästpolo hade vetit något jag hade velat testa på det verkar väldigt roligt. Och ni läsare som inte vet vad hästpolo är kan jag meddela att det är en blandning av kubb och fotboll men man sitter på häst. Fatta vad cool sport och vad harmoniska dom hästarna måste vara. Och nu sitter mina för tillfälligt harmoniska och tydligen hungriga hundar och hjälper deras husse med maten sådana pärlor är dom och Fritz självklart då, men dok vet jag inte hur mycket dom hjälper till med maten men han kan ju tappa något på marken!


Dom tre små pärlorna:

Fritz i höstas.

 

Rino i sommras som hade tagit dig ett dopp i damen.

   

Och sköna lilla Stella.

Ovido - Quiz & Flashcards