Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Anna Kraft - 20 januari 2012 23:10

Eftersom padoken hade stora blankisfläckar valde jag att gå ut  en sväng tänkte att jag kunde fått med mig hundarna. Rino följde med mer än gärna och stallägarens hund följde med men min gamla älskade Doriz tittade på mig suckade och la sig ner på gårdsplanen. Haha en riktig dam är hon. Så det blev jag två labradorer och en häst som var ute och gick och även joggade lite. Fritz var sjukligt pigg och jag misstänkte det när jag var i stallet så valde att sätta på han träns och det var ett mycket klokt val upptäkte jag senare. :)


 

Av Anna Kraft - 20 januari 2012 13:09

Igår skulle jag egentligen longera Fritz men så smart som jag är glömmer jag longeringslinan....

Gick ut i padoken och den är mjuk så hoppas nu att den kommer vara mjuk idag oxå. Så han kan få röra på benen lite och göra av med energi!


När vi transporterade hit Fritz slet han sönder en lånad longeringslina och min longeringslina sprak i spännet så var iväg och köpte två nya en till mig och en till den lånade longeringslinans ägare. I nästa vecka ska jag hem och lämna den då jag ska lämna mammas bil och Doriz så jag slår ett par fluger i samma smäll. :D


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards